vineri, februarie 27, 2009

mistakes

To take a miss or to miss a take...

to be or not to be a mistake! Asta-i intrebarea.

Dar a cui? de ce? pentru ce sau cine? de dragul a ce?

ok. nu intra in panica. mi-am zis. am dat repeat - ce-i drept voit - si orgia s-a dezlantuit. a pornit subtil de la o strategie de adwords care, frumos crosetata cand on cand off line a dat nastere unui ritual de imperechere. (a ideilor)

gresit. zic. si panica s-a instalat. cum se face ca, desi mi-am zis de-atatea ori ca nu mai fac... mi-am dat si anume cu tesla in taste? poate nu mi-a fost suficient? poate nu-mi mai aminteam cum este?

cu toate acestea, desi va intrebati care naibilor e ideea postului si cititi si nu intelegeti nimic va zic: mistakes-urile nu trebuie repetate. pe principiul nu-merge-bah-asa-las-o! - greselile o data facute trebuie asimilate. tre sa INVETI din ele nu sa le repeti la nesfarsit ca poate poate.

toate bune si frumoase, dar "care e motivul?" va intrebati. ei bine - nu va zic ca nu e relevant. e nesemnificativ motivul. efectul/dezamagirea e cea care conteaza si tre facut ceva in privinta ei.

oricat de fun si de nice si placut ar fi, daca stii ca ai incercat o data terenul si totusi ti-ai mai luat-o o data... u suck big time!
concluzia e simpla: pe timp de furtuna, unii construiesc adaposturi, altii mori de vant. la tine cum bate briza?

Un comentariu:

Anonim spunea...

pai bate "în timpul zilei de la mare spre uscat, iar în timpul nopții de la uscat spre mare"..

lasand la o parte misto-urile.. majoritatea oamenilor sunt consecventi in a gresi.. foarte putini invata greseli.. principiul "lasa-ba-ca-acum-e-altfel"