luni, martie 02, 2009

cliche

Vine primavara cu-alaiul ei de flori:)

care flori ca nu se vad! nu tu pui de ghiocel firav, curios, ratacit in jungla urbana. doar mugurashi razleti in copaci. doar iz de primavara.

primavara s-a mentinut in topul preferintelor mele. din cauza si poate chiar datorita revelatiei sora cu intelepciunea pe care o caut an de an.

toate clecheele legate de 1 martie/primavara/inchiderea anului financiar/inceputul anului zodiacal... bla bla... toate astea la un loc te fac sa te gandesti ca bai, la naiba cu ce a fost! bring me something new!!

fara doar si poate astept acea saptamana in care nu este nici prea cald, nici prea frig, in care soarele reincepe sa ne bata frateste pe spate, sa ne lip-lip si jap-jap peste fata, cand totul miroase a viata noua, a reincarnare si a poezie deloc bacoviana - care-i inspira pe creativi la noi slogane pentru reclamele la detergenti; este geamana celei din octombrie (pe care anul trecut am trait-o din plin, seara de seara, plimbandu-ma in fiecare parc din Bucuresti), doar ca mult mai aproape de sufletul meu.

am primit si prima zambila, chiar acum: e roz si miroase a crud.

dar cel mai frumos martisor a fost cel pe care l-am primit de la my better half: un ananas cu o forma perfecta de ananas :) (pe principiul "pentru ca iti plac plantele in ghiveci")

astept cu interes ca toate cliseele sa dea navala peste noi, sa ne scoata din amorteala asta pt ca asa nu se mai poate.

Niciun comentariu: