marți, februarie 10, 2009

fuck the free world

Vine Valentine's Day. O idiotenie. Mai ales pentru cei care nu au cui sa-i cumpere o perna mare si urata, rosie si kitchoasa.
I don't want you to be my Valentine. I just want you to BE. (si adaug discret pt cunoscatori ;) My Man)
Nicodata nu mi-a placut sarbatoarea asta, in primul rand pentru ca daca programezi ceva, baiatul ala, Murphy, iti da o lege de nu te vezi cu planul tau cu tot. Mama masii de plan siropos, cu lugu lugu. Material didactic pentru Zelda Robotica if you ask me.
Cu toate acestea, cuplurile se delecteaza, minuneaza si se umplu de respect cu "ca cadouri" de tip "reflate your relationship".

din seria si ciclul, am gasit pe un blog ft drag mie, propuneri mai de duamne ajuta.

ideea e ca mi-au placut tablourile. fara legatura cu sarbatoarea mai sus aratata cu blogul. am selectat doua care mi-au placut ft mult. restul gasiti pe http://115dag.blogspot.com/



Niciun comentariu: