luni, ianuarie 26, 2009

un detaliu cat o fiinta

Cand Ludwig Mies van der Rohe a zis celebra "God is in the details" cu siguranta cele 5 simturi din dotare ii erau activate.

aseara m-am intors acasa. desi nu era patul pentru care platesc chirie, si nici lenjeria de pat roz pe care am cumparat-o cu L cand am fost in Carrefour, ei bine, eram acasa.

a fost un moment, cand m-am asezat in pat si totul era familiar, cumva al meu. olfactivul era in extaz si mi-a spus: "linisteste-te, suntem acasa :)". am cuprins cu mainile carnea calda, am inchis ochii si am imbratisat momentul. regasirea, dupa ore de singuratate, a fost ce aveam nevoie: pentru a ma simti acasa, pentru a fi completa.

sunt detalii care fac diferenta si momente care compun tot ce stim despre "noi" si care, in timp, devin "iti mai amintesti cand...?". pe unele crezi ca le uiti, pe altele le tii minte mereu. pentru ca sunt ancorate in toate simturile tale, pentru ca le-ai trait cu totul.

am aflat azi ca ai avut si tu un moment de care o sa-mi amintesti cand o sa-ti amintesti. si mi-l voi aminti si eu pentru ca l-am trait cu cele 5 simturi.

avand certitudinea ca nu voi uita ziua "broscutei verzi" :), am certitudinea ca esti detaliile de care am nevoie ca sa fiu completa.

Niciun comentariu: