luni, ianuarie 05, 2009

iote mama ce plan am

bah... nu suport omu' prost. am decis ca anu' asta sa nu tolerez prostia. nici macar a mea.

e un plan bun, de inceput de an, mai ales ca toti prostii fac planuri care mai de care mai dulci, mai roz, mai emo.... fufe si tufe care scriu ca... vai... o sa gandesc asa si o sa dreg asa si o sa iasa ceva minunat si sunt sublima si nimic nu ma atinge...

normal ca nu te atinge ca esti scarboasa, nasoala si distrusa. psihic si emotional.

mor de draci cand vad toate labutzele triste cum o ard jmenareste si isi planifica existenta lor suav de penibila. "viteza", ca sa folosesc un dorobantianism. toti carnatii care astern pe hartie cum se kk si se mak ei in 2009.

ce frate... n-ati mai trait inceput de an? e un amarat de prag psihologic care ne face sa ne mobilizam mai bine. nu e nici o minune. e doar placebo.

duamne, cata prostie pe pamant. e palpabila uneori. mi-ar placea sa am o palma elastica...asa ca plasticMan, si sa le dau cate una: jap! jap! peste fatza si sa le zic dupa caz: bah, esti prost maxim sau.. fah.... esti dubios de proasta!

ca sa revin... un plan istet e un plan bine pus la punct. si un plan bine pus la punct nu este niciodata prost.

Un comentariu:

Anonim spunea...

M-a amuzat teribil limbajul tau din scrierea aceasta...mai citesc uneori...acum e 'uneori'si chiar ma bucur caci si cea cu doua inele e misto.
te pupa duamna ralu