miercuri, ianuarie 21, 2009

pentru tine, my sisterhood sis: cu dedicatie!

dupa cum spuneam, am o prietena, mirifica in felul ei (de a fi unic), care sufera. prietenul ei, care este necunoscator intr-ale celor amoroase (a se citi un bou), nu a aflat inca (dar noi stim cu totii, si asteptam cu sufletul la gura finalul - care nu va exista niciodata) faptul ca ea ii scrie ce simte in timp ce el se gandeste daca mai simte ceva pentru ea. tampit jocul asta. si emo pe alocuri.

am invatat playlisturi pe dinafara. cautam raspunsuri la intrebari tipice despartirilor: ce face acum? unde o fi? cu cine? saruta pe altcineva? face sex cu altcineva? se gandeste la mine cand face asta? isi doreste sa nu ne fi despartit? ma mai vrea inapoi? etc? nu ...asta nu e o intrebare coerenta :)

bun. playlisturi. da. melodii care mai de care, cu versuri care mai de care (bine ca subiectul asta cu dragostea este inepuizabil ca asa am si eu ce asculta) in versurile carora - asemeni unui expert in limbaje codate - cautam raspunsuri. de parca despartirea noastra era un riddle si raspunsul il gaseam in playlisturile respective.
cateodata ma agatam de cate un vers, un refren, un beat sau chiar de viata unui artist (asta daca eram chiar disperata :)) si magic! se intrevedea cate o prezicere. alteori coincidentele isi faceau treaba si se intampla sa se intample ce zicea melodia aia.

stiti cum isi aleg cuplurile melodii care sa fie "melodia lor"? eu zic ca ar trebui sa isi aleaga si una pentru despartirea lor. asa isi iau din grija si cand se termina totul o asculta amandoi si isi vad de treaba. oricum... inevitabil, se intampla sa se cearna si melodia ta de despartire.

de o saptamana prietena mea imi trimite melodii care o ajuta sa inteleaga, sa isi gaseasca puterea. sa apara melodia pe care sa faca click! si totul sa se transforme in ea. sa se regaseasca si, de parca un batran intelept i-ar fi soptit la ureche, sa stie ce are de facut.
ii trimt si eu melodii care sa o ajute. si ii spun ca desi acum totul pare ca un capat de drum (si poate este un capat de drum) nu este Capatul. si nici nu o sa apara prea curand.
pentru ca noi o iubim si ii va fi bine :)

Niciun comentariu: