luni, ianuarie 05, 2009

sa te .ut

atata am sa-ti spun.

sa te... injur. sa te nimicesc. sa te calc in picioare. sa devii carpa mea. sa sterg cu tine ce e mai murdar. urme de cacat umed si zeama de vierme crud.

sa te... aud cum plangi de durere. nu te suport. nu-ti suport existenta mizera. un om gol... o imitatie... un zero sub soarele palid la vederea ta.

sa te... simt cum plangi incet. cu suspine. cu inima ta mica. nu-ti suport mirosul, nu-mi place ca respiri. as vrea sa crapi in mii de ace.

sa te... vad cum te strapung turturi de gheata. cum curge sangele tau scarbos si ochii cauta alinare. si atunci sa ridic talpa bocancului meu in care am alergat in armata si sa-ti turtesc mutra si asa stramba.

sa te... boceasca babele la capatai cand vei muri. sa-ti planga existanta scurta si mizera. sa stie toti ca esti nimic. si astfel... faima ta sa fie pret de un planset.

cu mainile as vrea sa te cuprind, sa te strang si sa faci POC! sa te arunc in foc... sa arzi... sa-ti arda mainile, sa-ti fie sete... sa te stiu... pulbere. esti naspa si nu meriti sa ramai nici amintire. mi-e scarba de tine... iti port o ura teribila....

sa te .ut! fiinta proasta!

Niciun comentariu: