luni, februarie 25, 2008

un hobby de efect

Se spune ca orice intamplare declanseaza altele care curg in cascada.
imi amintesc clar cum mi s-a intiparit dorinta de a-mi forma acest nou hobby - foarte la moda, foarte relaxant si tare interesant imi place mie sa cred. :) citeam o carte pe care am primit-o cadou de la o colega de facultate. Apoi am citit ca este za latest sa pictezi cu degetele etc etc.

ei bine, acum mi-am luat bloc de desen, tempera si manusi de cauciuc. Ca sa pictez! ce vreau, cum simt, cum aleg eu sa asez culorile. aseara am facut prima plansa.
senzatia este absolut misto! pentru simplul fapt ca nu folosesc pensule, doar degetele. e un sentiment de libertate. e o legatura mult mai stransa cu hartia. poti sa mazgalesc, sa intind, sa ma "balacesc" in culoare, sa-mi temperez nervii intinsi la maxim dupa una bucata zi de munca prin inmuierea lor delicata, pacatoasa in Tempera.

fiecare plansa va fi o semnatura a zilei ce a trecut. o concluzie subliminala a ceva ce nu se mai intoarce decat sub forma de amintire. un joc al mainilor mult prea lipite de tastatura.

Niciun comentariu: