vineri, februarie 01, 2008

5 degete si o personalitate

va ganditi vreodata la mainile voastre?

mergeam astazi cu respectatul 27. tramvaiul era aglomerat. defiland cu privirea printre numeroasele culori si forme, am observat mainile oamenilor. in special ale femeilor din imediata vecinatate.
unele uscate, subtiri si muncite, altele carnoase, murdare, un deget sufocat de o verigheta veche, din argint, maini pistruiate, sau cu porii dilatati, pline de par sau pur si simplu frumoase.

apoi mi-am amintit de chestia asta pe care o am: cand cunosc pe cineva ma uit la mainile ei/lui.
asa imi dau seama ce fel de personalitate are persoana respectiva. poate avea degete lungi si unghii la fel de dezvoltate tradand o oarecare difunctie a organismului. imi plac mult degetele care seamana intre ele, ca o familie. pentru ca da, anumite degete par a fi din alte film (o unghie mai scurta, mai groasa, mai naspa).

unii oameni isi rod unghiile. aceasta este o boala - onicomanie. ceea ce inseamna ca mai mult de 64,9% dintre noi suntem realmente bonavi. de ce le roadem? in primul rand pentru ca putem. mai mult decat atat, ne place :) - cand suntem extrem de concentrati la film, telenovela, stirile de la ora 5. cand suntem nervosi, nu ne suna prietena, your sugar daddy nu-ti mai trimite bani. varii motive, demne de luat in calcul.
nu e estetic, but who cares? it helps!

privind varietatea de tipologii prezentate in stimabilul 27 (e batran, cere respect :P) m-am uitat inevitabil la mainile mele. care, no ofense, dar mereu mi-au placut. apoi m-am gandit la schimbarea care se urmeaza sa se produca. cum se vor schimba in mainile unei femei de 30, apoi de 40 si ... poate de 50. nu mai mult!

ma intreb: daca mainile noastre sunt cartile de vizita si daca ele pot spune multe despre varsta noastra.... would you hold hands with a 27 year-old having a 45 - type of hand?

pun pariu ca nu stii cum arata mana mamei tale. sau cum mana ta se aseamana cu a altei persoane pe care nu o cunosti, dar cu care ai atatea in comun. iti spun eu, ce se aseamana se tine de mana

Un comentariu:

Andrei spunea...

pai..i know smth bout hands..i used to love them,to recognize a person by looking at his or her hand..and i would recognize yours..and many people have hands that look alike..that's true..but there are differences..