marți, februarie 05, 2008

inca un an...

Sa fii invitat la ziua cuiva este mult mai usor decat sa fii sarbatorit. Economic, temporal, emotional.

Esti chemat sa bei gratis, sa stai, sa razi, sa mingle, sa aduci – daca vrei si poti, un cadou. Pe de alta parte, ca sarbatorit trebuie sa oferi mancare celor ce vor sa iti ureze lucruri. Partea proasta este ca de cele mai multe ori simti ca nu sunt din suflet.

Cand vine vorba de ziua mea nu accept: faptul ca trece timpul, ca involuntar analizezi ce si cum erai cu un an in urma cand ai primit ursul maro; nu accept urarile pe care nu le simt ca fiind reale ci doar zise – le uit pur si simplu. Nu le acumulez. De ziua mea nu am ce sarbatori. Tot ritualul cu fa-ne-cinste-pentru-ca-suntem-prietenii-tai e un mare bulshit. Atat de mare ca nu vreau sa fiu generatoarea a asa ceva. E parerea mea si pot sa o am. De aceea prefer sa fie doar familia mea si unul, maxim doi trei oameni.

Un lucru imi place – partea cu cadourile. Imi place in teorie - ar compensa ideea in sine. Pentru ca in practica niciodata nu am primit ceva ce-mi doream. De exemplu mi-ar placea tare mult sa primesc o pisicuta. De care sa am grija. Mi-ar placea o carte buna, un abonament la masaj, un mare poster cu New York, o bicicleta, o tona de baloane colorate, sa ma suni tu. Prietenii mei, pe care in viziunea tuturor trebuie sa ii cinstesc, nu au stiut niciodata sa imi faca o surpriza pentru mine. Stiu, va intrebati daca eu am facut asta. Raspunsul este afirmativ.

Oamenii sunt inchistati in patternuri vechi care le sunt suficiente. Nu ies din ele petru ca e incomod. Creativitate – i don:t think so. Nu te cunosc oamenii cu care stai in casa – nu vad, nu retin. Nu fac ei nimic.

Drept urmare refuz sa ma bucur ca este ziua mea. Singura parte care mi-ar fi placut nu va iesi niciodata. stiu ca nu e o zi ca oricare alta. Dar e doar pentru mine. Si poate pentru ai mei. Care stiu. Ma cunosc de cand am spus peimul *salut!* lumii. Stiu multi oameni care sunt nascuti in aceasi zi cu mine, dar nu stiu nici unul care e singur de ziua lui.

La multi ani! Mie. Imi doresc sa am multe dorinte. Pentru ca pot sa le indeplinesc.

Un comentariu:

gyrovague spunea...

La multi ani tie! in fiecare zi!