luni, februarie 11, 2008

tabieturile - ca forma de organizare

un tabiet. doua tabieturi. o data la masculin. si alta data la feminin. hei, cred ca imi plac cuvintele asexuate.

prima data cand am realizat cu adevarat ca am tabieturi a fost cand mi s-a spus ca sunt plictisitoare. he he, nu chiar asa, dar mi-am permis sa interpretez dupa bunul plac. cineva care ramanea overnight a urmarit pas cu pas ritualul meu de noapte. a fost ceva involuntar, dupa care a concluzionat ca sunt o persoana cu tabieturi.
ei bine, sunt. si ce este rau in asta? nu suntem toti asa? vorbeam mai demult despre importanta existentei unor constante in viata cuiva. pentru a creste pe anumite planuri se cere ca altele sa ramane "acoperite". trebuie sa iti asezi fundatia individualitatii tale, fundatie de la care sa dezvolti planuri arhitecturale, pe care sa asezi tigla dupa capriori dupa caramizi.

tabiet implica regularitate, placere satisfacuta constant, confortul pe care un om cu deprinderi fixe si-l creeaza.

sunt lucruri pe care ni le propunem sa intre in rutina, dar si unele care se dezvolta necontrolat, care cresc salbatic pe coalana vertebrala si raman acolo ca amprenta personala, unindu-se cu hematiile si materia cenusie.
de exemplu dorm cu o perna sub si cu una deasupra capului si cu picioarele formand natural litera P, daca sunt suparata pe cineva nu ma uit la persoana respectiva, orice drum constant am de facut implica aceleasi miscari, nu port niciodata o haina pe care am imbracat-o si nu e spalata, obisnuiam sa beau red bull in fiecare dimineata - acum nu mai am voie, in fiecare primavara sunt fericita, intotdeauna mananc mancarea cu multa sare, imi place ca prima melodie pe care o ascult intr-o zi sa fie melodia cu care m-am trezit in gand in dimineata respectiva, cand ma spal pe dinti imi place sa ma plimb prin casa, nu suport parul lasat pe chiuveta, intotdeauna citesc mai mult de doua carti in paralel etc etc etc

tabieturile sunt necesare. suma lor te defineste ca om, cetatean, personaj din povestea vietii tale. tabieturile in familie o incheaga. ele definesc grupul, promoveaza liderul. tabieturile in cuplu apropie si dezvaluie cele doua parti.

tabietul ca forma de conservare vine fara reteta. nici inainte, nici dupa cafeluta. el e cafeluta.

Un comentariu:

Andrei spunea...

se poate numi tabiet fumatul primei tigari de dimineata in masina, in drum spre serviciu?:)