sâmbătă, septembrie 01, 2007

Do all lips long to speak?Do all clouds want to rain? sunt versuri ce le-am citi pe blogul unui om cu cap. ma gandeam: do we allways want something? e posibil sa nu vrem ceva? sa fie un moment in viata noastra in care sa NU vrem o masina, o tipa buna la pat, un baiat care sa nu fie prost, o carpeta de perete pentru nasha :)), ultimul shlagar al lui Gutza - copilul minune, o acadea sau un curs de management al furiei?
Do all people want to be heard, loved, cared for? Problema este ca nu sunt si oameni care sa vrea sa ofere, sa .. una alta. Chiar si melodiile recente aparute nu mai vorbesc de relatii care merg. Iubiri. mari iubiri. care raman. se intampla si azi si maine. Banii pun lumea in miscare si dragostea ne pune pe noi. Minti daca spui ca nu ai nevoie. Mint si eu cand spun ca nu ma intereseaza. Pentru ca plang chiar si la comediile romantice. :))
daca as fi, mi-as dori sa nu fiu, daca as sti mi-ar placea sa nu cunosc, daca as suferi mi-ar placea sa fie altul in locul meu....

Niciun comentariu: