vineri, septembrie 14, 2007

I guess we,ll never know.....

zilele ce au trecut au avut un efect asteptat asupra mea. inca sunt under the spell. sau in the spell. mi se intampla ciclic sa traiesc asemenea reverberatii ale destinului si le numesc a face parte din destin. al meu. imi plac al dracului de mult. ma afund in ele. le gust disperarea, le absorb puterea, le fur esenta si ma inchid.
ma inchid in asteptare. stiu ca am sa ies inzecit mai frumoasa, mai desteapta, mai modesta.
fiecare colectie de itamplarie, serie de asa numite coincidente nu sunt degeaba. nu au alt scop decat acela de a te forma, de a da un contur personalitatii tale.

vorbeam cu o prietena si discutam despre sex (continua seria dialogurilor) si despre puterea intamplarii. cum se face ca intamplarea stie exact in ce pozitie te afli? ce poezie naste sufletul tau, cum tremuri cand urmeaza sa inseli ceva ce numesti drag. iubit. al tau.

cred ca nu vom sti asta niciodata pentru ca undeva, candva s-a stabilit ca noi sa avem putere asupra destinului prin constiinta. e singura noastra legatura.
de asemenea, nu cred ca vom putea raspunde multor intrebari pentru unii existentiale. ce-ar fi fost daca? multi stiu ca una din intrebarile mele preferate este ”eh, ce-ar mai fi?” evident analiza asupra continutului, tonului intrebarii este una interesanta, insa, mai interesant este de aflat raspunsul. ce-ar fi fost daca? si ce-ar mai fi? sunt copii lui de ce? pentru ca tu sa cresti asa cum este. cum trebuie sa fii. nietzsche spunea cu gratia mintii dumnealui ca libertatea inseamna capacitatea de a deveni ceea ce esti cu adevarat.

asa ca, poate, intamplarea e desteapta, e setata mai bine zis sa se intample. punct. celor trei intrebari nu ai certitudinea ca le poti raspunde corect.

va las pe voi sa va ganditi cate simte sufletul vostru ca se vor mai intampla, cate ar fi vrut sa fie si n-au fost si cate vor veni. doar pentru o clipa.

Niciun comentariu: