luni, septembrie 17, 2007

combinatia asta glorioasa de cifre: 2007-2008 este cu siguranta una in a lifetime.
i mean, tomorrow incepe scoala. ceea ce, inevitabil ma determina sa iau in considerare 1 octombrie. inceputul ultimului an de scoala. in fine ar mai fi masterul si doctoratele, dar astea nu se pun. sunt ... optionale :))

asa ca ar trebui sa ma asez si sa astern pe foaie tot ce as vrea sa fac in acest ultim an de facultate. pe langa za basic: licenta, job-uri, firma, prieteni, familie, clubbing, blogging si mai nou hi5-ing ;)) (da, da, mi-am calcat pe inima si mi-am facut cont de hi5, anda m-a convins :P)

okey... pai ar fi clar primul lucru care imi vine in minte.... sa petrec mai mult timp cu ai mei colegi de la faculate, nu de alta , dar imi sunt tare dragi. eram aseara la un suc cu trei dintre fostii colegi de liceu si in timp ce radeam de mama focului, incercam sa punem la cale - o fata si trei baieti - o reuniune de clasa timpurie. ei spuneau ca ar trebui sa renuntam la idee motivand ca nu vor veni, datorita "neintelegerilor" dintre fostii colegi. come on! mi se pare aiurea. tocmai de aceea imi plac ai mei colegi de la FJSC pentru ca nu ar face asta... nu ati face asta nu? :-?

bun, so... as vrea sa facem chestii fun, de care sa ne amintim peste ani cum ar fi diploma pe care am primit-o eu si oana cand am fost la cantat in azteca. treaba este ca, asemeni liceului, si facultatea ti se intampla o data in viata pentru prima data. si, sincera sa fiu, nu cred ca sunt multi cei care pot spune ca au fost studenti cu adevarat. e moda asta feroce prin care tre sa demonstram una alta pe principiul daca nu ai experienta nu te angajeaza nimeni si asa ca muncim, ramanandu-ne cum ar spune mintea de ceai.... doar dorinta de a dormi.

stiu, am trecut si eu prin asta si inca trec. si ma intreb.... o sa imi ridice cineva statuie? in fond daca as muri maine tot o vesnica pomenire ar canta.

bun... sa continuam... as mai vrea sa pot sa am curaj si sa nu ma mai fastacesc atunci cand incerc sa vorbesc cu acel baiat de care imi place. dar... la naiba nu imi iese. cu oricine altcineva nu am probleme.... insa cand sunt pe langa el... scot cele mai rotunde perle posibile. bun, poate anul asta reusesc sa ii spun ca imi place de el si ca as vrea sa fie prietenul meu. na!

as mai vrea sa mi se demonstreze ca am avut dreptate in privinta tipei pe care am parasit-o din motive obiective. si sa faca ce mi-as fi dorit eu pentru ea. pentru ca, spre deosebire de altii, eu cred in ea. desi m-a tradat ca .... prieten.

ce as mai vrea :-? sa fiu studenta, poate cine stie... o sa trec mai des prin camine...
as dori totodata sa gasesc niste constante si, dupa licenta sa imi para rau ca s-a terminat... nu sa astept combinatia 2008-2009 ca pe una salvatoare. caci nu va fi. asa mi s-a intamplat cand am terminat liceul...cedeam ca totul va fi clar mult mai bun decat ce traisem pana atunci. nu e adevarat. e din ce in ce mai mult bullshit, tre sa ai simturile mai ascutite si mintea mai agila.... sa stii sa cauti puncte de fuga sau de no return (cum mi-a fost explicat recent over dinner)

so, abia astept sa inceapa scoala..... pentru ca desi nu stiu cum... am senzatia ca va fi un ultim an scolar pe cinste :)

Niciun comentariu: