joi, septembrie 27, 2007

cat am fost absenta de pe blog...am bifat o mutime de topicuri pe care as vrea sa le abordez.

astept cu interes weekendul sa pot aduna de prin mailuri, liste si contacte ideile mele ramase in asteptare.

e misto treaba cu blogastile si mi-a lipsit in toate aceste zile. dar nu am chef sa scriu pentru ca sincer as prefera sa recuperez cu somnul. si totusi scriu acum din inertie neavand nimik in cap si incerc sa mi te imaginez pe tine citit randurile astea pe care le scriu de la birou intr-o pauza rebela. inchide fereastra ca nu va continua nimik interesant si revino daca vrei saptamana viitoare.

cu drag,

zathing

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce biaci a fost asta cu "te imaginez..." - de 8989... :)) La birou, ha? Imaginatia mea e wild.

Dar, keep zem coming ;)