vineri, noiembrie 09, 2007

M from ...perhaps

m-am tot gandit lately: cat de mult conteaza o a doua sansa?

nu conteaza domeniu, pretextul sau contextul. conteaza ce se intampla...



if you get/give a second chance:



in cazul acesta primesti raspunsul la intrebarea "what if..?" si poti dormi linistit noaptea fara sa te trezesti in balti de transpiratie cu cosmaruri roindu-ti pricepatoarea. afli ce s-ar fi intamplat daca, cum ar fi decurs povestea, una alta. de exemplu, daca nu ne-am fi dat a second chance (over and over again - well this is a special story), eu si my betterhalf nu am fi fost asa close. ceea ce, if u ask me, e mai mult decat mi-as putea dori.

giving a second chance to a friend, a job, a conversation, o pereche de pantofi, a family member... reprezinta o cale sigura sa descoperi suprize placute/neplacute. nu conteaza, ideea este sa descoperi. sa stii. ceea ce este mai important decat sa fii un super ignorant/habarnist :)



seria de intamplari care m-a facut sa-mi pun aceasta intrebare a culminat cu o experienta recenta. am cunoscut acum doi ani un personaj pe care l-am tratat cu indiferenta, dar care a revenit in tara si ne-am revazut. ce sa zic, am descoperit o personalitate interesanta. nu va imaginati ceva supercalifragilistic, insa numai bun de explorat. ca intelect ;)

one the other hand,

if u don't get/give another chance....

well, in cazul acesta ....din capul locului nu primesti nici un raspuns. adik nu exista o continuare a relatiei dintre voi. nu te mai intereseaza ce ar fi putut fi, ce simte celalalt, ce simti tu si mai ales cum o sa fie vremea.
mai mult de cat atat, giving no ZaSecondChance spui pas unei serii de dureri de cap, complicatii, situatii fara de final (acesta in sine reprezentand finalul) si momente de "trista durere " cum ar zice un copil destept ;;). nu mai exista "voi", nu mai exista secrete impartasite, glume in comun, planuri si diferite sentimente. smecheria este ca nu vei sti niciodata daca a fost mai bine sau a fost mai rau.

concluzia mea este ... ca acel perhaps din titlu se transforma in certitudine. sunt sigura ca este mai bine sa dai o a doua sansa. problema ramane cui? de ce? de ce lui si nu ei? acum sau ieri? sa te implici tu sau celalalt? etc etc etc

Niciun comentariu: