marți, noiembrie 27, 2007

he blogs me, he blogs me not

ma intreaba lumea de ce am blog. raspunsul este de multe ori ft prost argumentat. "ca asa vreau eu" banuiesc ca nu se pune, nu? zic nu.

asa ca am stat si m-am gandit. mi-a luat ceva, dar am aflat raspunsul cand mi-am amintit un episod.
eram pe o banca in parc si batea vantul. aveam in minte versurile unei melodii foarte in voga pe atunci, nu ii zic slagar ca nah, mi-e draga. "cand ma uit la stele, vorbesc cu ele..." evident ea canta mult mai bine decat imi iese mie aici pe blog.
ne intorceam de la un majorat. era vremea lor. stiti ca sunt etape in viata unui om.... cu majorate... cu nunti.... cu inmormantari (ma rog, unora nu le iese neaparat in ordinea asta ;))
ei, si cum stateam noi pe banca acolo, mi-a zis la un moment dat tinandu-ma in brate: "ma faci fericit!"

acelasi lucru e si cu blogul.... daca cineva a inteles ceva din ce scriu eu aici, macar o singura persoana, atunci nu e in zadar. eu de atunci n-am mai facut pe nimeni fericit.
dar carteodata cu o floare poti face mai mult decat primavara. iar cu un blog.... ei, cine stie... poate un om ma va tine minte!

Niciun comentariu: