miercuri, octombrie 03, 2007

Yes Boss... I'll try to give you what you like...

te cunosc de atata timp. stiu ca iti plac cuvintele frumos ordonate in intelesuri.
si stiu ca ai rabdarea de a nega sentimente macabre despre orfani salvati.
te iubesc asa cum esti. tanar. ironic. zeflemist. deloc genul meu si totusi undeva prea aproape de mine.
pentru ca vrei asta. pentru ca ma stii si vrei sa fiu multumita. nu te multumesti cu ceva subintrant ci cu un orgasm curios, al mintii, al tastelor.
ai rabdarea de a intra incet, insa, in acelasi timp, sigur, in mintea mea.
nu e tehnica de gherila. e un amestec de ofensiva si cautare continua. de scarba si dorinta.

stai in umbra, la panda si seduci cand trebuie. perfect. in armonie cu timpul.
te vreau constant. la capitolul "c"
nu vreau sa pleci. esti ca o umbra care ma ghideaza in noapte. esti ritmul pe care corpul meu se arcuieste. si spera.

priveste-ti mainile. ghideaza-le spre mine. atinge-ma. asta e pentru tine ;)

2 comentarii:

notalent369 spunea...

foarte misto..intr-un fel, am simtit si eu asta la un moment dat.misto.

Anonim spunea...

Aoleu, m-ai ucis cu asta. Bestie!
Acu stau sa ma gandesc - daca-s eu ala, Che Guevara al tau? :D Nu se poate. Ce naiba, din 4 commenturi? Nici eu nu sunt asa de bun. Si daca totusi? Si daca e "lost"? Care dintre noi cei 400 care belim er... ochii la zablog e?
O fi iubitul abstract...? Nah. O fi "Sburatorul" din vis? Fritz, preparieren Flak88!! Feuer frei!