vineri, octombrie 26, 2007

iti place ce faci?

iti place ce faci?

Am intrebat aseara pe cineva daca ii place ce face. Nu, nu, nu - nu va ganditi ca este dansator din buric. E just un amarat de organizator de evenimente.

Ideea este ca, privind reactia sa inainte sa raspunda - adik in momentul in care gandea raspunsul - mi-am pus aceasta intrebare: hei, acest tip imi va raspunde luand in calcul timpul recent, ultimele zile in care lucrase la evenimentul la care ne intalnisem sau ce face el, asa... in general? :-?

Extrapoland, la un job interview par example, nu poti arhiva in cateva propozitii, ca Vandam :), tot ce ai trait o viata intreaga. Si e aiurea pentru ca intervievatorul poate afla informatii mult mai relevante daca u ai putea discuta deschis despre nush ce intamplare din copilarie decat daca u ii raspunzi sec si, poate cum ai vrea tu sa te vinzi si nu cum esti in realitate.

Astfel, raspunsul gagiului astuia a fost urmatorul: da si nu. (Na hal de raspuns!)

Am intrebat: cum asa? .... Pai mi-ar placea sa fiu rentier. Aha... deci nu iti place ce faci acum?

Ba da, imi place. Again, Na hal de raspuns. :)

Daca m-ai intreba pe mine if imi place ceea ce fac as spune clar: da domne!, al dracului de tare.
Imi place sa ma trezesc dimineatza si sa ma enervez ca e obscen de devreme si tre sa ies din plapuma calda sub care parazitez. Imi place sa merg la metrou si sa ma incalzesc alaturi de alti 367 de oameni privin cu interes urechea plina de ceara a tanarului de langa mine. Atat de "de langa mine" incat as putea sa-i citesc in porii de pe fata :)
Imi place sa merg pe strada si sa vad din ce in ce mai multi oameni legati cu fire de urechi. Vor, ca si mine, sa le treaca timpul mai repede, si mai placut. Imi place sa ma tarasc seara dorindu-mi intens sa ma catapulteze cineva direct in pat gata spalata, gata imbracata in pijama. Imi plac discutiile cu prietena mea in care ne punem de acord cum vom da gata pe unii si pe altii =))
Imi place ce fac, imi place sa n-am timp si imi place sa ma plang pe tema asta. Imi place sa ma plimb cu prietenii prin bucuresti si imi place ca nu fac parte dintr-o gasca.

Daca iti place ceea ce faci esti un om norocos. Iar daca nu, esti unul suficient de prost sa creada ca nu are incotro.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Se naste intr-o aglomeratie. Cineva si-a propus ca ea sa existe. E cumva programata sa se nasca acum (tie iti cam place ideea cu programatul)
Creste intr-o gasca (tie zici ca nu-ti place ideea), chiar in cartierul in care s-a nascut. Nu se prea intelege cu cei de langa ea, e usor rebela, se crede mai desteapta (poate chiar e ...)
avansez repede cu povestea
Ajunge undeva spre maturitate (crede ea!!), si pleaca din cartierul in care a crescut (desi coapta, e rebela in continuare) cautand drumul prin care sa poata ajunge la locul si momentul in care sa faca un lucru maret (asa i se aratase in vis)
Apar pe langa ea animale care o admira si saliveaza dupa ea. Apar si oameni care o miros si o ating. De fiecare data cand e atinsa face un gest (are ea o catatura) si devine inabordabila. Ramane din nou singura desi e inconjurata de multe ca ea, cu care se intelege si comunica, ceeea ce o multumeste aparent.
gata , voi fi scurt pt ca incep sa fiu off topic si nu ma caracterizeza
Vine si ziua in care eu ma intalnesc cu ea. Loc aglomerat cu multi oameni in jurul nostru. Ma atrage cumva, desi eram acolo avand o cu totul si cu totul alta treaba. O iau cu mine si ma atasez surprinzator de usor de ea (am mari probleme de atasament in general). Ne ciondanim si ne tatonam. Ajunge sa-mi placa la ea fiecare curba si fiecare aspiratie a ei. As vrea sa am grija de ea, sa o ud eu sa creasca mare si sa ma uit cu mandria si admiratie la ea cat de mare si de verde creste in fiecare zi. Ma impac cu greu si cu ideea ca o voi saruta de noapte buna pe mess si ca ii voi da trezirea cu bulgari de zapada electronica si buzzuri.
Nu ma descurc si elanul de a face cat mai multe si cat mai repede pentru ea ma fac stangaci si o pierd, vad cum frunzele i se curbeaza si incepe sa ma priveasca altfel. Sunt simplu si hotarat. O sperii, sunt prea simplu si prea hotarat pt ea.
in fine, poveste complicata, ideea e ca intr-o noapte pleaca din brate mele si dupa cateva zile e (sper) langa tine.
On topic :
E fericita acum facand ceea ce face si fiind ceea ce este. Chiar daca in mare parte e singura, recompensa vine in acele cateva ore pe zi cand se afla si se simte alaturi de tine . Clar cert ii place ceea ce face pentru ca e cea care iti da tie oxigen , frumusete si ... ganduri calde. Cu asta se ocupa ea cat e ziua de lunga iar daca ai timp sa ii arunci o privire senina se simte implinita si e fericita.
E vorba de floarea din ghiveci din camera ta . O chema Dracena (fara nici o aluzie), dar cred ca in preajma ta a primit si ea un nume mai ... shagadoo asa.