marți, octombrie 02, 2007

ok... nu ma pot abtine.
tre sa fac o selectie de super commenturi ca sa intelegeti de ce am scris ce am scris mai devreme.

1. torpila sexuala.
2.esti spectacol nu alta
3.hmmm i'm lake your tits
4.cum ies pe strada de barbati's apreciata, de femei invidiata...”
5.“dupa parearea mea nu iubesti o persoana pt aspectul fizic, nu??...o iubesti pt caracter..etc...dar nu pt aspect...”
6. rrrrr. atacul pisicutzei :*:*:*:*
7. poooooooooop u doooolceee!!!!1 esti cel mai tare!
8. va place de mine? :*:*: (astea sunt de departe cele mai tari =)))
9.linda gostosa
10.de unde mah, la misto si eu.
11.da sorme ........trb sa recunosc .....esti si u frumoasa
12. aoleu ...ce e cu poza asta........frumoasa rau...cool very..pup fata mea
13.numai supi ejty in toate pic'uryle....offy :*:*:*:malee

Niciun comentariu: