joi, decembrie 11, 2008

Idei de bejenie

intind o mana si apas butonul de la alarma. Intotdeauna sunt doua variante: anulati sau stop. reusesc cu greu, in fiecare dimineata, sa deschid un ochi, macar unul care vede, pentru a ma asigura ca apas anulati.

doar cinci minute. atat. ma voi trezi apoi si-mi voi calca ceva pentru serviciu.

e cald si perna e pufoasa. ca o paine calda de la brutarie. ma uit cu ochii mintii in camera de idei. ce sa aleg? ce sa aleg? as vrea ceva mov - am auzit ca e trendy, dar facut din ape. Parca as merge pe ceva clasic si totusi tipator. Ma relaxez. Respir pret de doua extrasistole si incepe dansul.

Un pas inainte: cozi de dinozauri maraie ceva ordine unor corcituri de plante. nici macar nu sunt plante. pari zei antropomorfizati, renegati si pedepsiti.
Doi pasi inapoi: trei veverite lila rad de un castor batran. i-a cazut un dinte si e senil. ma privesc ciudat ... de parca as fi diluat.

ce senzatie! am mainile moi si imi curge nasul. incerc sa-ti prind mana, dar imi aluneca....
pleci prea repede si nu te pot avea...

Un pas inainte: o padure ecuatoriala in care isi fac casa trei termite. una e perversa si joaca barbut. Ma intreb daca ma lasa sa joc si eu.
Doi pasi inapoi: un eschimos isi ascute unghiile de la picioare. Pe fata ii shade un zambet tamp. pare prost. Genul care nu stie ce culoare are soarele.

Alarma imi bate la ureche: anulati sau stop?
Ok, ma decid: as mai face trei pasi in lumea ideilor.

Niciun comentariu: