marți, decembrie 16, 2008

boring... mi-e lene sa il scriu

Chiar si site-ul s-a blocat de plictiseala. Nu-i decat plictiseala.
Ma plictisesc teribil: casc si ochii mi se umezesc. Imi intind oasele si as vrea sa ma intind in pat mai degraba.

Nu am chef de nimic. imi amintesc momentele in care ceva ma motiva, imi antrena sinapsele si, mai mult decat orice, cand cineva avea incredere in mine. Imi amintesc de vizite regionale, de summituri de publicitate, de strategii de brand, de sedinte cu tupeu, de creativitate, de munca!

Simt ca mi-a amortit creierul, ca nu mai pot gandi, ca sunt inutila si searbada. ca n-am haz si ca nu ma intereseaza actualitatea. ma intristeaza nimicul pe care il fac si faptul ca nimeni nu ma baga in seama. nici nu vreau sa ma bage. totul e pe principiul "zici si tu ceva ca sa avem ce sa reprosam?"
nu e haos, nu e agitatie, nu e nimeni cu zambetul pe buze, toata suflarea trista, mi-e lehamite. sedintele sunt trase de par si nimeni nu vrea nimic. as vrea sa dorm si sa fie din nou alta data.

Niciun comentariu: