vineri, noiembrie 20, 2009

Niste raspunsuri

"M-am trezit fara sa deschid ochii. Simt caldura unui corp care e lipit de al meu, sunt mainele care ma mangaie usor pe un umar si-mi dau parul deoparte ca sa-mi sarute ceafa. Am acelasi fior, pana-n varful degetelor, exact ca in prima dimineata de dupa prima noapte dormita impreuna, de mult... E singurul barbat care m-a facut sa iubesc diminetile. Sa ma simt iubita dimineata. Sa zambesc in somn de bucurie ca se face dimineata..."

Sunt cateva randuri din cartea Mihaelei Radulescu. Nu sunt alese la intamplare ci in spiritul Brasov Baby ;)

La 14 ani aveam intrebari legate de sarut, de baieti, de mine, de viata si de viitorul cel mai indepartat. La 19 incepeam sa am intrebari despre cariera, relatii pasagere si sentimente ascunse in cufere din pod. La 22 ma intrebam de casnicii si rostul familiilor moarte. La 24 primesc niste raspunsuri la toate intrebarile pe care mi le-am pus si uit ca mi le-am pus vreodata.
Tot la 24 apar din ce in ce mai multe noi intrebari. Care primesc de data aceasta, din fericire, raspunsuri prompte, personalizate. Si nu sunt ale Mihaelei Radulescu. :)

Niciun comentariu: