vineri, noiembrie 27, 2009

branding personal

acum 4 ani am intrebat un prieten de la Porsche daca as putea sa fac branding personal.
In Romania? doar andi moisescu si mihaela radulescu fac. Mai asteapta si tu 3-4 ani sa fie piata pregatita.

Am fost acum cateva saptamani la un seminar pe aceasta tema organizat de IAA. Mi-a placut sa vad ca piata este pregatita, ca a crescut, ca incepe sa inteleaga ceva ce era mai misto daca se intampla acum 4 ani.

Iata cateva teme de gandire in ordine aleatorie:

- brandul implica mult control;
- esenta ta=TU
- cine este in sfera ta de interes? cui te adresezi?
- tre sa te dai jos din pat ca sa cunosti
- cate branduri personale ai?
- brandul personal inseamna promisiune indeplinita. tu ce ai promis?
- cum faci sa se vada mecanisme simple intr-o lume care se complica singura?
- ce constante alegi sa te insoteasca? ce pierzi pe drum?
- descopera, dezvolta, construieste. in ce stadiu esti?
- ce branduri alege brandul tau personal?
- unde vrei sa ajungi si cum vrei sa fii intr-un an?
- poti sa iubesti cand esti brand personal?

si doua bonusuri

una de la Alexandra Olaru: "floare rosie pe gura si in inima arsura" (de la N. Labis cu dedicatie pentru cei care lucreaza in comunicare)
si inca una de la biserica la care nu prea mergem

Duminica a 26-a după Rusalii
- Pilda bogatului căruia i-a rodit ţarina -

Ev. Luca 12, 16-21

Şi le-a spus lor această pildă, zicând: Unui om bogat i-a rodit din belşug ţarina. Şi el cugeta în sine, zicând: Ce voi face, că n-am unde să adun roadele mele? Şi a zis: Aceasta voi face: Voi strica jitniţele mele şi mai mari le voi zidi şi voi strânge acolo tot grâul şi bunătăţile mele; Şi voi zice sufletului meu: Suflete, ai multe bunătăţi strânse pentru mulţi ani; odihneşte-te, mănâncă, bea, veseleşte-te. Iar Dumnezeu i-a zis: Nebune! În această noapte vor cere de la tine sufletul tău. Şi cele ce ai pregătit ale cui vor fi? Aşa se întâmplă cu cel ce-şi adună comori sieşi şi nu se îmbogăţeşte în Dumnezeu.

Un comentariu:

Daniela Patrascu spunea...

Eu am promis sa nu mai plang, am promis prietenilor,mi-am promis mie, am promis mai ales iubitului care m-a rugat, dar nu am reusit, oricit de mult m-as abtine, pling doar cind simt si sunt fericita doar atunci cind am pentru ce.Mi-as dori sa pot si eu sa ma prefac, cum o fac multi, dar nu pot.Am incercat sa-mi spun zilnik: "va fi bine!"...dar....cand zic ca am intilnit si eu fericirea , atunci ea e nevoita sa plece in strainatate......poate asta imi e destinul...