marți, martie 10, 2009

alvax

e 1 noaptea si am insomnie de nesomn. nu stiu unde mi se duc gandurile si as vrea sa le fac coerente cumva. aici.

mananc gutui si nu e toamna. beau ceai cald de vanilie si scriu. as vrea sa dorm. maine ma trezesc la 6 ca sa ce? nici nu mai stiu. cert e ca maine ma trezesc la 6.

ascult Vama Veche - Ana. sunt lame. ma uit la mine de undeva din lateral si-mi zic: ESTI VARZA!

am citit azi despre ceaiul de la ora 5 si mi s-a facut pofta: de biscuiti si gem de capsiuni. Nu am, asa ca improvizez cu felii de paine graham si dulceata de zmeura. si mi s-a mai facut pofta de ceva: de stat in pat in lumina portocalie, de vise, de tine, de dimineti in Tigra, de Ghidul Lenesului si de ecouri. Mi-e greata de astenie si e tot ce am in frigider. O mare astenie. Care iese si-mi cuprinde bucataria mica si zdrentuita.

ma gandesc: daca soarele rasare dimineata, si noapte stie cand sa intre-n scena, noi de ce nu ne stim cursul? unde ne e rutina si cum stim care e a noastra?

stiu ca maine, pe tastatura de la biroU vor casca ochii mei. plictisiti de criza si prea putini ca sa curpinda tot. e imposibil sa ne putem folosi creierul la 10 la suta. avem DOAR 2 ochi - nu putem citi mai mult. avem DOAR doua urechi - nu putem auzi din alte dimensiuni. Avem DOAR o inima, si aia luata cu imprumut. avem DOAR doua maini pe care azi le-am neglijat. Si picioare, TOT doua - pe care ne sprijinim cu nepasare. pe masa sunt doar firimituri. jur ca nu sunt ale mele.

maine nu-l continua pe azi? nu-i asa? adik ... maine este ALTCEVA!

Niciun comentariu: