marți, august 21, 2007

sunt superficiala. egoista si ambitioasa. pe toate le consider calitati. si sunt tare mandra de ele. pentru ca iata, azi radiez de bucurie. este incredibil cum o revista cu noile trenduri ma poate pune pe roate. ma poate motiva. da domne, sunt superficiala. imi plac chestiile dragute, noul, sau mai bine zis, reinventatul. asa ca m-am decis sa fac o schimbare de look. e feng shui.
nimic nu e mai frumos decat combinatia de trenduri noi, un nou sezon, culori si taieturi si parfumuri, hituri noi si un job misto ca sa ma bine dispuna. azi sunt fericita!
azi fac planuri pe care stiu ca am sa le indeplinesc, azi este marti si e un nou inceput. e incredibil cum un telefon dat unei persoane dragi - a se citi matusa mea, te ajuta sa te motivezi.
da sunt egoista, ma iubesc si e greu sa intervina cineva intre mine si... ZaMe ;) imi place cum sunt, si ce fac fac cu drag pentru mine. ca ma cunosc si stiu ca merit. sunt o narcisista.
si vreau sa fac lucruri marete, sa transform anonimatul in notorietate. pentru ca la feminin lucrurile sunt mai chic :))

Niciun comentariu: