marți, august 21, 2007

bruta ce esti?
cunosc un baiat cu cel mai frumos nume posibil, care e adeptul brutalitatii. hmmm, am omis sa il intreb de care ;) :))
si el sarmanul, incearca sa promoveze brutalitatea si eu cek nu vreau sa ii permit una ca aceasta. asa ca acest articol ii este dedicat in intregime.
dragul meu, brutalitatea este o forma sublima de exprimare a sentimentelor masculine de regula. ca nah, de aceea a facut Doamne Doamne femeia superficiala si barbatul o bruta. si de aceea uniunea yin - yang este posibila.
barbatilor le sade bine sa fie barbati, nu un papa-lapte cum era un tip pe care il stiam eu cand eram in liceu si care cand ieseam in oras trebuia sa ii iau eu apararea. prin urmare o infuzie de brutalitate face din una bucata barbat mai apetisant carevasazica. daca nu ma credeti intrebati femeile lesinate dupa prison break. ca nah... la cum arata tipul ala.... le inteleg.
ideea este cate doze alege fiecare barbat sa ia. sau sa adopte. ca daca e o bruta e ok. insa daca e un badaran dobitoc nu face nici o afacere if u ask me.
ZaBruta rules

Un comentariu:

Independenta Dependenta spunea...

o brută cu ochi verzi sau albaştri, care să transpire doar noaptea, în pat, pe lângă pat, sub pat şi tot aşa! :))