marți, ianuarie 05, 2010

our baby

luna decembrie 2009 a batut recordul la capitolul informatie noua: viena, revistele, scotia si mai ales marea veste.

mi-am dorit asta si credeam ca va mai dura mult pana se va intampla si imi amintesc cand mi s-a spus ca nu se va putea decat...greu, greu. ei bine, baby a decis sa vina mai repede si iata ca are 6 saptamani. azi i-am auzit prima data bataile inimii.
fascinant, fabulos, uimitor. este o minune a tehnicii naturii.

11 mm de viata care in mai putin de 9 luni se vor transforma in baby. our baby!

daca sunt speriata? deloc. daca imi este frica? deloc. sunt doar incredibil de fericita. zambesc tot timpul si incerc sa tin pasul cu schimbarile care ma inunda. sunt atatea si atatea chestii de facut, oh duamne. este minunat!

inevitabil zathing devine zababything ceea ce este genial. asa cum este si tatal lui.

Niciun comentariu: