luni, august 17, 2009

promisiuni la indigo

rutina promisiunilor din dragoste. blazarea prin sentiment. cliseul din inima. dorinta de a avea ceva, exprimat prin cuvinte, dat la o parte prin fapte.

citeam azi un mail pe care fostul meu prieten il scrisese iubitei lui de atunci. prima de dupa mine. as fi putut cita din memorie dorinta lui de "a fi impreuna, de a fi fericiti mereu". modul in care el recunostea ca ea si numai ea este "cea mai iubitoare, tandra si grijulie fata". identificam emotia cu care i-a scris si aproape ca ii puteam atribui grimase pentru ca erau aceleasi pe care le facea cu mine.

relatiile sunt o eterna cautare, o perpetua dorinta de implinire a unui vis pe care, in fapt, nu il vrem implinit. daca ai ce-ti doresti tinzi sa te intorci la ce ai avut. daca pierzi ce ai avut... iti dai seama ca era ce aveai nevoie. rar avem capacitatea de a identifica in timpul relatiei grozavul pe care il cautam si culmea! il avem.

citeam mailul si recunosteam promisiuile facute de unul si de altul si chiar si de el, za one, diferitul. eu nu sunt ca toti ceilalti, my ass.

cei care nu sunt ok.. nu se schimba..asa cum nici eu nu o sa ma schimb nici macar de dragul promisiunii. e aiurea sa fi suferit inainte sa cunosti iubirea pentru ca nu o mai recunosti. ea vine si...dupa o vizita relativ scurta in decursul unei vieti... o conduci la gara si-i spui sa astepte trenul urmator. iar tu te duci spre autostrada si decizi sa faci autostopul cu norocul pe umar.

reciteam mailul si ma frapa limitarea care exista in declaratiile de dragoste. aceleasi cuvinte, aceleasi siroposenii, acelasi "te voi iubi mereu" - un mereu curmat de o noua iubire.

"sunt multe de zis ,dar dupa parerea mea, distanta e motivul principal.
eu nu vreau sa te pierd, nici acum, ...., nici
vreodatta,si o sa tin de tine cu dintii , si tu sa faci la fel,te rog
!!!! Te iubesc si esti tot ce miam dort vreodata si kiar vreau sa fii
a mea toata viata ..... si peste timpul asta care
mai e pana atunci trebuie sa trecem,ca de atunci,,,,nimik nu ne va mai
despartii.
hai k mai vb si LIVE despre astea. dar tiam zis asa .... k sa stii .
T pup. Si Te Iubesc !!!!
D la ingerashul tau !!! ii spunea el ei intr-unul din mailuri.
"

sursa n-am s-o dezvalui..dar ia ghiciti ce s-a intamplat: el si ea nu mai sunt impreuna de atunci. el este cu alta fata acum pe care o iubeste, iar ea este inca libera. am intalnit-o o data la roblogfest si parea ok.

as vrea sa luati o pauza si sa va ganditi cate promisiuni ati facut, cate promisiuni v-au fost facute. eu nu le mai tin seama. imi amintesc un ultim mail pe care l-am scris. mi-am incalcat promisiunea si probabil ca am sa mai fac asta. exercitii pentru suflet sau nepricepere? este o eroare de calcul pe care mi-o asum cu ziua de maine.

Niciun comentariu: