luni, noiembrie 24, 2008

run honey run... ca mod de viata

Honey fuge. Ea s-a nascut intr-un vers al unui om care s-a simtit inspirat sa-l scrie in acel moment dat.

Honey are o mare dilema. De ce fuge, dar mai ales, de ce este indemnata sa fuga?

Ieri fugea de un bol cu rosii, de betii in studentie, de Ardeias si Marea Neagra. de Kent 8 si Supergirl, de lucruri frumoase si doctori grabiti. de vin si vino aici. de acum-ul de atunci.

Azi fuge de tine, prostule. pentru ca ea e complicata si e nascuta in vers de cantec. isi permite. isi permite multe. asa ca fuge. de iubire, glume proaste si ...de ea. care este acum. e diforma si copila. prea calita si dezinteresata. rade mult, dar fals. asculta, dar nu aude. analizeaza si nu e multumita. niciodata. doar putin. acum. nah.. a trecut.. nu mai e...

Asa ca va fugi si maine. de acum-ul de azi si de speranta care s-a format. de visele ei si de ale tale. de prietene bune si de prietene degeaba. de telefoane in weekend si plimbari la viena... de cutaritza is online si cutarescu is offline.

Fuga, ca mod de viata? se poate?
eu cred ca o persoana ca honey este obosita permanent, fire neechilibrata si nestatornica. nemultumita si urata.

de asemenea, mi-ar placea sa fiu ea. sa pot alerga intr-un continuu maraton al lucrurilor care se intampla. sa explorez lucruri care sa ma goleasca si sa ma raneasca si sa nu-mi pese. pentru ca alerg si las in urma.

ar fi misto asa... sa am puterea sa trec prin toate probele de foc, sa am prin ce probe trece si ... mai ales sa pot alerga in continuare. sa nu ma tem de destinatie, sa am doar certitudinea ca alerg spre mai bine...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Aproape incantat de tristete. Misto :)

Madame Papillon spunea...

Fuga ii da putere...toate probele prin care trece o fac mai puternica si mai frumoasa...