marți, decembrie 04, 2007

ce zodie e brandul tau?

imi place un tip. e rece. cochet si energic. cand relationam e acid. un pic intepator. are un parfum aparte. il simti doar daca te apropii suficient de mult. si cand o fac, simt ca ne intelegem!
ma trezesc in fiecare zi gandindu-ma la el. stiu ca ma asteapta. ne-am cunoscut vara. imi facea diminetile placute. alaturi de el bucurestiul prafuit, cu imagini deformate de caldura si flori frumos amplasate de floricultorii peisagisti, imbraca o noua tinuta... avea alt gust... il simteam al meu.
recent, relatia noastra a devenit una obsesiva. m-a acaparat de asa maniera incat nu pot trece pe langa el fara sa nu ma gandesc ca il vreau. exact asa cum este. nu as schimba nimik, nu as vrea sa plece.

am senzatia ca astfel de relatii - cum este a mea cu Red Bull ;) exista pretutindeni. flirteaza cu noi din spatele ecranelor, ne promit senzatii nemaintalnite, escapade unicat, constante si satisfactie. dupa cum spuneam asta vara, este greu sa iti amintesti inceputul unei astfel de relatii, momentul in care ati facut cunostinta... dar ceva a mers si intre voi apar uneori obsesii. asa are A cu Salitos, D cu Kent, G cu StarBucks, L cu Metrorex :)) si I cu Bvlgari.
se cunosc de ceva vreme si au trecut de primele emotii cumparator-produs. acum sunt amici, amanti, un al doilea eu, u name it. in prezenta unora ne dezbracam, altele fac sex cu noi, in unele ne inghesuim dimineatza, pe altele le poftim la masa, cu unele iesim in oras...dupa altele doar salivam.

insa, din moment ce suntem inconjurati atat de oameni cat si produse... de ce ne este mai usor sa alegem produse pentru a ne insoti permanent?si de ce unele sunt compatibile cu noi, iar altele nu?
red bull este leu fara doar si poate. intre noi este tensiunea specifica. prea mult -imi cresc bataile inimii, deloc... nu are farmec.

apoi am stat si am analizat brandurile pe care le cunosc. si cele care imi sunt dragi si de care rad. am facut o paralele cu oamenii pe care ii cunosc. psihozele lor si felul de a fi. mai mult decat atat, am recapitulat zodia fiecaruia si mi-a dat asemanator.

te-ai gandit vreodata: ce zodie sunt brandurile pe care le consumi? cat sunteti de compatibili? ce va prezice horoscopul? :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

interesanta viziune. la fel si intrebarile de final. am stat si m-am gandit care e cel mai apropiat brand penru mine si asa am realizat ca nu ma pot atasa prea tare de nici unul. desi simpatizez multe branduri cu o imagine simpatica, nu as putea sa am o relatie de lunga durata cu nici unul dintre ele. cat despre zodii... red bull nu e taur, e berbec. coca cola e leu. carturesti e balanta. libertatea sau click sunt fecioara? :))