joi, februarie 05, 2009

suntonline.com

Mai nou trebuie sa fim online. Ca blogeri, comentatori, analisti, fotografi, companii eco, hi5-visti, facebookisti, linkedinisti, designeri, amatori s.a.m.d.

spoonmedia are campanie de promovare. zice ca te face mai vizibil. se semneaza cu .ro

desi se zice ca timpul se va termina in 2012 (pentru cine prefera sa creada asta), noi ne grabim olecuta cu trecem de-a dreptul intr-o alta dimensiune: online.

.com .ro .org .net .fuck .you , nu conteaza ce alegi, important este SA FII suit.

In loc de "buna" ne www-im, in loc de "ce sa-ti spun despre mine" ne gasim branduri specifice si in loc de "sa traiesti, la revedere!" ne .com-im.

Cand invatam acum cativa ani sa asezam logo-ul companiei pe print era o treaba. acum compania, aka oricine stie sa foloseasca inteligenta artificiala, se semneaza cu .ceva

e inspaimantator si incitant in acelasi timp. pe alocuri prea mult, prea sufocant. trendul este ascendent si se mentine. intrebarea este cat de eco se intampla totul? (o alta moda speciala).
personalitatile prezentate online sunt, v-am mai spus, ca oamenii la prima intalnire: sunt putini curajosi enough sa fie ei insisi. altii nu pot fi ei decat pe net. altii si-au dezvoltat o a treia personalitate cand au dat Parazitii startul si acum intra, cu mic cu care poate mare in noua dimensiune online.

Niciun comentariu: